onsdag 1 januari 2014

God fortsättning

Tänkte att år 2014 så ska min blogg få blomma ut, den ska alltså prioriteras.

Sitter just nu och försöker skapa en plan för vad jag vill ska hända under året och vad jag vill att min blogg ska innehålla. Jag vill inte "bluddra" bort tid som jag istället kan använda för att skapa vackra ting.

Det jag är mest stolt över från förra året är min livsstilsförändring med hjälp av Itrims suveräna koncept.
- 12 kilo, som jag fortfarande håller (8,5 månader sedan start).
Jag går i snitt 9000 steg per dag.
Jag tränar minst 2 gånger i veckan (löpning, EasyLine eller annan gruppträning).
Min mentala kraft är helt förändrad och det samma gäller min kondition.
Det är så häftigt att bestämma sig för att göra en förändring, göra det som krävs och sedan stå där med resultatet i hand.



3 kommentarer:

  1. Hej Annika, vad kul att höra att du förändrat din livsstil så radikalt! 2013 var även mitt år, då jag var med i en grupp som heter Mitt Livs Form. Liknande upplägg och fokus på mat, träning och hälsa. Härligt! Keep up the good work! Saknar dig, men härligt att se dig här och på FB. Kram Anne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anne, vad kul att du hittat hit till min blogg. Visst är det cool att man kan förändra sitt leverne bara man bestämmer sig. Saknar dig också, ska vi försöka ses någon dag? Kram Annica

      Radera
  2. Klart vi ska ses! Jag vet inte riktigt hur veckorna ser ut framöver, men jag hör av mig när jag är i Sthlm och det finns tid över. Är ofta uppe över dagen, och då är det fulltecknat. Kram Anne

    SvaraRadera