söndag 15 november 2009

Oj, vad det hänt mycket under helgen

Den här helgen har det varit full fart sedan tidigt på morgonen. Sommarstugan är mer eller mindre riven. Pappa kom hit i fredags och sedan har han och Peter mer eller mindre bott där, dom är så energiska att man blir alldeles matt. Tack snälla pappa för all hjälp.

Jag har också hunnit med att plugga lite samt komma ikapp med de vardagliga bestyren. Amanda och jag hann med en tur till badhuset i lördags och när vi kom hem så hade mormor kommit för att hälsa på. Tack snälla mamma för härligt promenadsällskap och god lunch, men framför allt för att du är en så härlig mormor åt Amanda.

Så ringde min goa kompis Richard och undrade om vi inte skulle ses. Jag blir lika glad varje gång, det är så mysigt att träffas en stund och surra och fika lite. Felix och Amanda verkar också trivas i varandras sällskap. Tack Richard för att du ringde.

Ja, imorgon är det full fart på jobbet. En dag kvar med den gamla hederliga växeln, nu får den äntligen gå i "pension". Och välkommen du nya virtuella växel. Det ska bli så spännande.

Ha nu en riktigt härlig vecka alla mina goa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar